Bil

Bilbransjen er i sterk endring langs flere akser.
Kunden blir mer digital, dvs. de bruker mye lengre tid på nettet innen de kjøper bil.
Endrede rammevilkår og avgiftspolitikk gir andre preferanser for kunden enn tidligere.  

Hva bidrar vår Bilbransjeløsning til?

Få tettere bånd med kundene og bygg lojalitet

• Ta pulsen på markedet med løpende kundeundersøkelser
• Vær relevant og øk salget
• Inspirer til trygge kjøp med vurderinger og anmeldelser

 

Gjør de ansatte gode i møtet med kunden

• Enkel «on boarding» av ansatte
• Lett tilgjengelig informasjon
• Motiverer og skaper engasjement
• Gode coaching-verktøy for å gjøre de ansatte gode

Sikrer god kjededrift


• Gjøre de riktige tingene på riktig sted
• Rutiner satt i system
• Minimerer tidstyver
• Salgskonkurranser som er målrettet og som virker

 

Ytterst handler det om å spille medarbeiderne gode i møte med kundene samt skaffe nye kunder. Det sentrale vil være å skape en helhetlig måte å møte kundene på.

Jens Lexerød

Fagansvarlig på EiendomsMegler 1

«Meglerne jobber på gamlemåtten med gule lapper og egne regneark. Vi hadde ikke nok kontroll på alle leads og følte vi ikke fikk gitt våre kunder den gode og profesjonelle oppfølgingen de fortjener…»