Konkurransesituasjonen i hotell- og restaurantbransjen er tøffere enn noen gang. Derfor er det viktigere enn noen gang å legge til rette for gode kundeopplevelser, som gjør at kundene virkelig ser verdien i å besøke din restaurant eller ditt hotell.
Få tettere bånd med kundene og bygg lojalitet• Ta pulsen på markedet med løpende kundeundersøkelser |
Gjør de ansatte gode i møtet med kunden• Bruk tilbakemeldingene fra kundene til å levere på konseptet |
Sikrer god drift
|
Campfire-løsningenCampfire er en digital møteplass med et oversiktlig dashboard hvor de ansatte kan få oppgaver fra både butikksjef og fra kjedeledelsen. Via et oversiktlig dashboard, kan de ansatte bli inspirert av hva kollegaer i andre butikker i kjeden gjør og utveksle erfaringer. I Campfire står det også svart på hvitt hvilke oppgaver som må utføres (fokusaktiviteter) og hva den enkelte butikk kan levere bedre på.
|
|
Få butikkene kundeklare til når kampanjen går
Hvordan kan du øke butikkenes salgspotensiale?
Slik får du engasjerte og motiverte ansatte
Skap et «dream team» med fokusaktiviteter
Sørg for god sekundering på nøkkeltallene på tvers av kjeden
Lytt til kunden for å bli bedre