Retailundersøkelsen fra 2022 viser at flere kunder ønsker å handle i fysisk butikk og det er klare forventninger fra kunden om en bedre kundereise.
Ved bruk av vår kostnadseffektive løsning Campfire – vil du nå dine mål raskere.
• Ta pulsen på markedet med løpende kundeundersøkelser.
• Vit mer om kundene dine og lær av tilbakemeldingene.
• Kapitaliser på sammenhengen mellom:
• kundetilfredshet og lojalitet
• kundetilfredshet og bedriftens økonomiske verdi
• kundetilfredshet og medarbeidertilfredshet.
• Hverdagstrening gjennom et intuitivt coaching-verktøy som følger beste-praksis-metoden.
• Enkel «on boarding» av ansatte, lett tilgjengelig informasjon.
• Frigjør tid til de ansatte med tidsbesparende løsninger.
• Motiverer og skaper engasjement.
• Gjøre de riktige tingene på riktig sted.
• Riktig eksponering av produktene / konseptet.
• Gjør butikkene kundeklare.
• Rutiner satt i system.
• Minimerer tidstyver.
• Salgskonkurranser som er målrettet og som virker.
Campfire-løsningen for retail.Campfire er en digital møteplass som gjør det lett å for alle ansatte i kjeden til å være oppdatert på hva som skjer og hva som skal gjøres.
Campfire gir deg følgende:
|
Butikk-medarbeider, KariNår Kari er på jobb har hun full oversikt over oppgavene sine i Campfire-appen. Hun kan huke av når ting er utført, ta bilder for å dokumentere og få tilbakemeldinger på hvor flink hun har vært. |
|
|
Butikksjef, LineNår Line er på jobb legger hun inn oppgaver som skal utføres til medarbeiderne, hun har full oversikt over hva som gjøres og gir tilbakemeldinger på gode prestasjoner. I appen har hun også all informasjon hun trenger om kommende kampanjer og har full oversikt om hvordan butikken hennes presterer i forhold til salgsmål. |
Regionleder, BjørnI Campfire-appen har Bjørn all informasjonen han trenger for å følge opp og spille butikksjefene sine gode. Han har alle salgstall tilgjengelig og er oppdatert på hvordan butikkene i hans region presterer. Det gjør at Bjørn hele tiden kan være tett på butikkene, legge oppfølgingsplaner og dele gode prestasjoner mellom butikkene – slik at alle presterer optimalt. |
|
|
Kjedeleder, CecilieI Campfire-dashbordet på nettbrett/PC har Cecilie full oversikt over hvordan alle butikkene presterer, hvordan den siste kampanjen er tatt ut i butikkene og resultatene det har ført til.
|
Få butikkene kundeklare til når kampanjen går
Hvordan kan du øke butikkenes salgspotensiale?
Slik får du engasjerte og motiverte ansatte
Skap et «dream team» med fokusaktiviteter
Sørg for god sekundering på nøkkeltallene på tvers av kjeden
Lytt til kunden for å bli bedre