MyCall - Økte antall kundebesøk med 40%
Telia- eide MyCall økte antall kundebesøk med 40 prosent og opplevde økt tillit både fra forhandlere og egne ansatte etter at de tok i bruk den mobile løsningen Contendo Leading the Team.
- Vi har fått bedre oversikt og styring av salgsaktiviteter, ressursforbruk og produktkunnskap i alle ledd med Contendo Leading the Team. Løsningen er lett å bruke og innrapporteringen tar systemet seg av, sier sales manager Lars Kalleberg i MyCall. Selskapet er en del av Telia-konsernet og selger kontantkort for mobil i butikker over hele landet. Det skjer blant annet gjennom kjedene Narvesen og 7-eleven. Fokus på digitalisering og tilnærming av beste praksis gjorde at de valgte Contendo Leading the Team for å forenkle hverdagen til både selgere og ledelsen.
- Egne rapporter med full dokumentasjon helt ned til butikknivå for å ivareta avtalene med kjedene.
- Informasjon om at salgsaktivitetene blir ivaretatt i butikken, slik at MyCall kan forsikre seg om at hver kampanjekrone blir realisert.
- Selgerne dokumenterer verdiskapning direkte i dialog med kundene, og dokumenterer at de overholder kontraktene/avtalene med kjedene.
- Dokumentasjon på tid og ressurser brukt per butikk/kjede for bedre ressursutnyttelse og synliggjør mangel på ressurser.
- Dokumentasjon på bruk av riktig tid på riktig kunde.
- Tidlig varsling om, og oversikt over, markedstrender for å se hvilke bransjer eller områder som har fremgang og hvilke som har tilbakegang.
- Oversikt over antall besøk per ansatt, i region eller per kjede.
- Oversikt over kompetansenivået i butikk over tid for å se utviklingen og for å kartlegge behov for opplæring av nye ansatte
Kontakt oss for en gjennomgang
Vi vet jo det: Vi redder ikke verden med en ny app. Men å sørge for økt salg med et presist verktøy, det kan vi garantert hjelpe deg med. Ring Øivind Sverdrup på 932 19 350 for en uforpliktende prat, eller send meg en e-post