Princess Gruppen
Contendo har levert flere løsninger innen Team Management, hvor butikkene enkelt har tilgang til egne nøkkeltall, kundetilfredshet og internkommunikasjon. I tillegg får forretningene tidsriktig informasjon fra kjeden som nyheter og kampanjer.
Utfordringen
«Hovedutfordringen for oss var å gi god nok informasjon til alle medarbeidere, samt synliggjøre forretningenes prestasjoner. Tidligere ble mye viktig informasjon sendt på e-post til forretningene. I en travel hverdag opplevde vi at mye informasjon enten ikke ble lest eller fort glemt. Samtidig ble mye tid brukt på å sammenstille nøkkeltall manuelt. Utfordringen var å kunne samle den viktigste informasjonen for siste og kommende periode på en intern side. I tillegg ønsket Princess Gruppen et system hvor vi enkelt kunne synliggjøre forretningenes prestasjoner, spesielt de gode.»
Løsningen
PrincessGruppen har tatt i bruk alle modulene i Contendo Campfire, der butikkene har enkel tilgang til egne nøkkeltall, kundetilfredshet og internkommunikasjon. Brukerne har informasjonen lett tilgjengelig gjennom en app og et moderne, lettfattelig web-grensesnitt. I tillegg får forretningene tidsriktig informasjon fra kjeden som nyheter og kampanjer.
Resultatet
Medarbeiderne styrker motivasjonen og prestasjonene sine ved at løsningen benyttes som en kommunikasjonsportal hvor medarbeidere og butikkledere blir engasjerte, sett og anerkjent. De finner all nøkkelinformasjon for å stadig kunne prestere bedre i løsningen. Alle har umiddelbar tilgang til aktuelle kampanjer og annen informasjon fra kjeden som de trenger. I tillegg engasjeres medarbeideren via ulike konkurranser og ved at man i løsningen følges opp på egne målsetninger.
Hvordan bidrar Campfire-løsningen til gode kundeopplevelser i faghandelen?
Contendo, til tjeneste.
Vi vet det, vi redder ikke verden med en ny app eller web-løsning. Men å sørge for økt salg med et presist verktøy, det kan vi garantert hjelpe deg med.
Ring Børre Steen på 957 63 631 for en uforpliktende prat, eller oss en send e-post