Contendo Campfire er vår fjerde generasjon av løsninger for å sikre gode kundeopplevelser. Løsningen er særdeles enkel å ta i bruk og er lett å implementere.
Vi har implementert Campfire hos flere kunder i ulike bransjer – og vi får svært gode tilbakemeldinger fra brukerne av vår nye løsning. Våre kunder sier bl.a. at Contendo Campfire frigir tid, gir innsikt og motiverer til innsats - som gir fornøyde kunder, ansatte og eiere.
Nyheter i Contendo Campfire
Enda flere forbedringene i Campfire - utnytt mulighetene til å skape gode kundeopplevelser.
Nye utvidelser
|
Andre nyttige funksjoner
Utvalgsmodulen:
- Anvend eksportmulighetene til Excel
- Gjør filtrering større eller mindre enn på tallkolonner, bruk tekstsøk for flere filtreringer mm.
- Låsing av kolonner i Grid (tilsvarende Freeze panes i Excel)
Utvidelse av aktivitetsfunksjonene
- Campfire har fått støtte for repeterende aktiviteter (eg. opprette et mønster for besøk hos kunder/forhandlere/avdelinger
- Lettere søk i planlagte og utførte tiltak/aktiviteter
- Tildeling og omfordeling av aktiviteter
Rettede feil
Som vanlig inkluderer våre oppdateringer / nye releaser både nye funksjoner og retting av avdekkede feil og mangler. Dette for å sikre gode brukeropplevelser. I denne releasen er blant annet følgende saker adressert:
Campfire web og app
- Forbedret feilhåndtering og Ytelsesforbedringer
På https://www.contendo.no/support finner du svar på «Ofte stilte spørsmål», og mulighet for å sende oss spørsmål, saker eller kommentarer. Send oss gjerne innspill på funksjonalitet du savner, eller mener kan forbedres.