Med økt innsikt i dine kunders kjøpsadferd, øker du dine muligheter for å vinne salget
Prioriter leads, slik at salgstiden fokuseres på de som er kjøpsklare
Behandle hvert lead etter de reglene som selskapet selv bestemmer
Få kontroll over alle leads dere har, uansett kilde.
Kunder har rett til å “bli glemt”, og til å raskt få innsyn i dataene om seg selv.
Få full oversikt rett fra mobilen.
Contendo Leading the Lead dobler kapasiteten i salgsavdelingen - samtidig øker kundetilfredsheten betydelig! Løsningen gir ledelsen et effektivt styringsverktøy og innsikt som grunnlag for å iverksette tiltak for å øke salget.
Distribusjon (fordeling) av leads for oppfølging er en sentral funksjon i løsningen. Din virksomhet blir i stand til å følge opp leads fra ulike kilder, fordele de internt for best mulig oppfølging eller basert på at en selger trenger flere prospects å jobbe med.
Via web eller mobil får selger full oversikt over sin "ringeliste" og kan enkelt sette riktig status, legge inn notater fra kundedialog og sette tidspunkt for neste oppfølging.
Leading the Lead er en smart løsning som kan brukes virksomheter som har selgere og kundebehandlere som følger opp leads fra nye og eksisterende kunder.
De av våre kunder som har tatt i bruk Leading the Lead opplever at løsningen er et “power tool” som effektiviserer og strukturerer salgsprosessen på en måte som løfter kundeopplevelsen. De sier også at Leading the Lead er enkel å få på plass og enkel å ta i bruk for de ansatte.
Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.
Uten et godt system for å gjennomføre evalueringer er det vanskelig å videreutvikle og foredle prosessene som skaper en prestasjonsfremmende, effektiv og bærekraftig virksomhet.
Contendo Response™ gir tydelige svar på hvilke faktorer som påvirker bedriftens prestasjoner.
- Hvilke kunder er fornøyde eller ikke?
- Hvem er interessert i å kjøpe mer av deg?
- Hvem som er gode ambassadører for deg (NPS)?
- Hvordan likte kundene ditt siste seminar?
Tilbakemeldinger fra dine kunder samles, og basert på svarene kan du sette inn tiltak som gjør din virksomhet mer verdiøkende og relevant for kundene.
Elementer som ivaretas med løsningen
Løsningen kan integreres med kundens fagsystem slik at undersøkelser sendes automatisk basert på definerte statuser eller hendelser i salgs- eller kjøps -prosessen.
Contendo Response er ikke begrenset til én type undersøkelser. Evaluering av din virksomhets omdømme eller hvordan kundene opplever å være kunde av dere kan gjennomføres innenfor en rekke ulike områder. Hva mener våre kunder om vår leveranseorganisasjon?
Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.
Les hele kundehistorien herFor at en kunde skal være lojal, må du være relevant over tid. Sørg for at din virksomhet er "top of mind" hos kundene dine med relevante og gode budskap.
Automatiser dialogen i ditt lojalitetsprogram
Tilpass budskapet til dine kundegrupper
Ha relevant dialog med kunden i kundereisen
Med Contendo Dialog skaper du tettere oppfølging av kunder, og verktøyet lar deg automatiserer dialogen i ditt loyalitetsprogram og være "top of mind" hos dine kunder.
Contendo Dialog™ sikrer relevant kundedialog basert på tilgjengelig kundeinnsikt. Et sett med foretningsregler tilpasset målgruppen definerer dialogen som skal finne sted i de ulike møtepunktene med kundene.
Løsningen er relevant for alle virksomheter, små og store som er opptatt av å skape gode kundeopplevelser ved hjelp av riktig og relevant kundedialog.
Kan et smart verktøy for kundeoppfølging og håndtering av leads bidra til ønsket salgsvekst og kulturforandring i selskapet? EiendomsMegler 1 hevder at deres ambisjoner er fullstendig urealistiske å nå uten gode og effektive arbeidsverktøy for meglerne. Dette fikk de fra Contendo.
Les hele kundehistorien her«Meglerne jobber på gamlemåtten med gule lapper og egne regneark. Vi hadde ikke nok kontroll på alle leads og følte vi ikke fikk gitt våre kunder den gode og profesjonelle oppfølgingen de fortjener»
Contendo AS | 2023 | Personvernerklæring